جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع):

 تسلط بر افکار عمومی، راهبرد اصلی دشمن در جنگ نرم است

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم که دشمن باهدف تسلط بر افکار عمومی طراحی کرده است دیگر از تلفات بمباران خبری نیست؛ بلکه تزلزل افکار و عقاید افراد مهمترین راهبرد دشمن است.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۹۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

 تسلط بر افکار عمومی، هدف اصلی دشمن در جنگ نرم است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، سردار علی‌اکبر افراسیابی در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار، اظهار کرد: تلفات بمباران امروز دشمن دیده نمی‌شود، خیلی از مسائل و مشکلات اجتماعی در کشور از جمله طلاق، اعتیاد و... نتایج هجوم دشمن در عرصه جنگ بر افکار است.

 وی افزود: امروز ایستادگی جبهه مقاومت و غزه در مقابل استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی برگرفته از روحیه ۸ سال دفاع مقدس است که آنها با الگوگرفتن آن را دنبال می‌کنند.

 افراسیابی با تأکید بر اینکه از گذشته تا به امروز حملات دشمن بر علیه ما همچنان ادامه دارد و خواهد داشت، بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی چهره کریه دشمنان را در هم کوبید، امروز این مردم غزه هستند که در دنیا عزیز شدند و امروز دیده می‌شوند.

 وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن و برنامه‌ریزی برای تسلط بر افکار عمومی تصریح کرد: امروز هدف دشمن این است که افکار ما را تسخیر کند، آنها از داخل خودمان در حال گرفتن سرباز هستند، تلفات جنگ نرم ایجاد پدیده بی‌حجابی، توهین برخی نوجوانان و جوانان با قرارگرفتن در مسیر خواسته دشمن به مقدسات و ارزش‌های دینی و انقلاب و… است.

 جانشین سپاه امام رضا (ع) در ادامه توضیح داد: باید حواسمان باشد، با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اتحاد خود را حفظ و زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) باشیم.

 افراسیابی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور نیز خاطرنشان کرد: هر رأی ما در صندوق تیری به سینه دشمنان انقلاب اسلامی است، ما باید در این شرایط وحدت و انسجام داشته باشیم، برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بعضی جاها باید از حق خود بگذریم، دشمن اتاق فکر تشکیل داده تا وحدت ما را از هم بپاشد.

 وی در پایان عنوان کرد: با کاری که رزمندگان جبهه مقاومت در غزه کردند و سیلی بزرگی که بسیجیان غزه و رهروان جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بر پیکر دشمن زدند، ان‌شاءالله ظهور نزدیک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار